Klantenservice

Heeft u vragen over onze producten of diensten? Dan kunt u meestal het antwoord op uw vraag terug vinden op deze pagina. Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen, dan kunt u te allen tijde contact met ons opnemen. Onze klantenservice staat op werkdagen tussen 9:00 – 18:-00 voor u klaar. Uiteraard kunt u buiten onze openingstijden uw vraag per e-mail richten aan info@sevils.nl

Betaalmethoden

Bij sevils.nl kunt u met een gerust hart uw producten afrekenen. In samenwerking met pay.nl garanderen wij een betrouwbare betaalomgeving waar uw gegevens veilig zijn. U kunt bij ons zelf bepalen hoe u een bestelling afrekent. Bovendien rekent u uw producten af in een beveiligde betaalomgeving.

Lees verder

Betaalmethoden

 

Levering

Levering

Alle producten worden verzonden met de pakketdienst van PostNL. De postbode komt het pakket aan huis bezorgen. Mocht u onverhoopt niet thuis zijn, dan probeert de postbode het volgende dag nogmaals. Wanneer er dan wederom niemand thuis is, kunt u het pakket de volgende dag bij het postkantoor afhalen. De postbode laat in dit geval een notitiekaart achter.

Lees verder

 

Ruilen en retourneren

Het is altijd mogelijk dat het door u bestelde product niet aan uw verwachting of wens voldoet. Bij BES LED kunt u binnen 14 kalenderdagen na levering het artikel retourneren. Indien uw retourzending voldoet aan de voorwaarden.

Lees verder

Retourrecht

 

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heeft u vragen over onze service of producten? Bij veelgestelde vragen vindt u de meest gestelde vragen van onze klanten met de antwoorden van sevils.nl overzichtelijk op een rij. Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen u graag verder met al uw vragen.

Lees verder

Wat te doen bij schade?

Kapot artikel

Schade is een zeer vervelende kwestie en helaas niet altijd te voorkomen. Al streven we daar natuurlijk gezamenlijk met het transportbedrijf wel naar. Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de producten. Mocht er onverhoopt een schade zijn ontstaan aan een van de artikelen uit uw bestelling, meld deze dan binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling bij ons via info@sevils.nl. Hoe eerder u het meldt, des te eerder de schade kan worden opgelost. Wij verzoeken foto’s mee te sturen, zodat de schade kan worden beoordeeld.

Klachtafhandeling

Bij SEVILS draait alles om tevreden klanten. Mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met uw bestelling of onze service dan horen wij dat graag. Wij doen er alles aan om uw klachten te verhelpen. U kunt uw klachten richten aan de afdeling Klantenservice. Wij behandelen uw klacht altijd binnen 5 werkdagen. Onze klantenservice is bereikbaar via info@sevils.nl. Voor een correcte en snelle afhandeling dient u uw email zo compleet mogelijk te mailen. In veel gevallen helpt het om foto’s toe te voegen.

Bent u uiteindelijk niet tevreden met het antwoord van een van onze medewerkers, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij onze directie. Dit kan uitsluitend schriftelijk naar het volgende adres:

SEVILS
t.a.v. directie
Tjalk 119
2991 PR Barendrecht