FAQ

Heeft u een vraag  die wellicht nog onbeantwoord is? Klik op een vraag om antwoord te krijgen.

Veel gestelde vragen

Welke voordelen bied Sevils?

Sevils biedt een enorme collectie baby artikelen voor een zeer scherpe prijs. Iedereen kan bij ons terecht, of u nu houdt van een klassieke of moderne uitstraling. Ook heeft Sevils maandelijks nieuwe artikelen in de aanbieding staan voor extra voordeel.

Wat is de Privacy Policy van Sevils?

Lees hier de Privacy Policy van Sevils.

Wat is de klanttevredenheid en hoe meten jullie dat?

Klanttevredenheid staat bovenaan voor Sevils. Het meten van de mate van tevredenheid van bezoekers en bestaande klanten is daarom heel belangrijk. Hiervoor hebben wij een onafhankelijke klantbeoordeling partner ingeschakeld om duidelijkheid te geven voor ons, maar ook voor de klant. Op Sevils kunt u per product alle recensies vinden die geplaatst zijn door bestaande klanten van Sevils. Met een gemiddelde klantbeoordeling van 9.2 zijn wij één van de best beoordeelde baby speciaal zaak in Nederland en België.

Wat betekenen de keurmerken?

Keurmerken geven aan hoe veilig en betrouwbaar een webshop is. Dankzij onze werkwijze draagt de shop Sevils ook verschillende keurmerken.

Moet ik een account maken alvorens bestellen?

Nee, u hoeft geen account aan te maken om een bestelling te plaatsen in onze online shop. U kunt ook een éénmalige bestelling plaatsen op Sevils.

Wat zijn de voordelen van een account?

Met een account op Sevils kunt u uw gegevens opslaan om sneller bestellingen te kunnen plaatsen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

U kunt uw wachtwoord opvragen door te e-mailen naar; info@sevils.nl t.a.v. klantenservice. Houd er rekening mee dat u moet e-mailen vanaf het e-mailadres dat gebruikt is om het account aan te maken.

Hoe moet ik mijn gegevens wijzigen?

Uw gegevens zijn eenvoudig te wijzigen. U kunt inloggen op uw account, waar u gelijk in het beginscherm uw gegevens aantreft. Onder uw gegevens ziet u de optie om deze te wijzigen.

Hoe plaats ik een bestelling bij Sevils?

U kunt bij ons op verschillende manieren een product bestellen:

1) U kunt een bestelling plaatsen in onze webshop;
2) U kunt een e-mail sturen met uw bestelling naar info;
3) U kunt telefonisch een bestelling plaatsen via telefoonnummer +31 – ##############;

Hoe veilig is bestellen bij Sevils?

Sevils biedt u in samenwerking met Pay.nl verschillende betaalmogelijkheden waarmee u online eenvoudig, snel maar vooral ook veilig en betrouwbaar kunt betalen. Wij hebben het COMODO® SSL certificaat en garanderen u daarom beveiligde betaling van uw online aankopen. Hierdoor zal alle informatie tijdens het transport vertrouwelijk blijven, versleuteld over het internet verstuurd worden en niet leesbaar zijn door derden.

Hoe volg ik mijn bestelling?

U ontvangt een Track & Trace code zodra uw bestelling is opgehaald in ons magazijn door de transporteur. Als uw artikelen worden bezorgd door de transporteur van Sevils, dan krijgt u per mail de datum toegestuurd en telefonisch wordt uiterlijk een dag van tevoren een tijdvak doorgegeven.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wilt u uw bestelling annuleren? Stuur dan een e-mail naar info@sevils.nl met daarin uw verzoek om uw bestelling te annuleren. Vergeet niet uw factuurnummer te vermelden.

Kan ik mijn bestelling aanpassen?

U kunt uw bestelling aanpassen indien deze nog niet verstuurd is vanuit ons magazijn. Stuur een e-mail of bel ons met uw verzoek. Vergeet niet uw factuurnummer te vermelden.

Hoe krijg ik een factuur?

U krijgt uw factuur per e-mail als u uw bestelling plaatst via de webshop. Als u langs komt krijgt u een fysieke kopie mee.

Kan ik een andere afleverdatum kiezen?

U kunt uw gewenste leverdatum altijd aangeven bij ons, zodat de afdeling Planning hier rekening mee kan houden. Als u op de webshop een bestelling plaatst kunt u op de kalender aangeven op welke dag u uw bestelling zou willen ontvangen. Als deze optie niet wordt gegeven, kunt u uw voorkeur alsnog doorgeven in het vakje “Opmerkingen”.